Szanowni Państwo,
w związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem COVID – 19 na terenie całej Polski w dniu 4 sierpnia br. libiąski samorząd, mając na uwadze dobro wspólne, podjął decyzję o zmianie sposobu bezpośredniej obsługi klientów w Urzędzie Miejskim w Libiążu, aż do odwołania. Urząd nadal działa i cały czas pozostaje do Państwa dyspozycji, ale zmienia się forma obsługi.
Mieszkańcy i klienci Urzędu Miejskiego w Libiążu obsługiwani będą tylko i wyłącznie na Dzienniku Podawczym mieszczącym się na parterze budynku. Został tam również udostępniony aparat telefoniczny w celu sprawniejszego kontaktu z poszczególnymi Wydziałami. Na Dzienniku Podawczym została ustawiona skrzynka, do której należy składać pisma.
Bardzo prosimy, by sprawy, które nie wymagają osobistego kontaktu były przez Państwa załatwiane w miarę możliwości drogą telefoniczną, mailową, bądź przez platformę e-PUAP. Wszelkie zapytania i sprawy proszę kierować na:
e-mail: urzad@libiaz.pl, bądź pod nr tel. 32 627 13 11 lub na skrzynkę e-PUAP: /b2772xrshu/skrytka.
By ułatwić Państwu kontakt z naszą administracją na stronie internetowej gminy pod adresem www.libiaz.pl znajduje się wykaz wydziałów wraz z numerami telefonów do pracowników i adresami mailowymi. Urzędnicy na bieżąco będą odbierać telefony i informować, czy dana sprawa wymaga pilnego załatwienia czy może poczekać.
Proszę Państwa o wyrozumiałość i zachowanie zdrowego rozsądku. Apeluję, by załatwiać jedynie najpilniejsze sprawy, niewymagające zwłoki. Te, które mogą poczekać, niech poczekają.
Pozostając w stałym kontakcie z Państwem życzę dużo zdrowia i cierpliwości.
Burmistrz Libiąża
Jacek Latko