Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urzędu Miejskiego w Libiążu
Od 9 czerwca 2011 roku każda osoba, która zechce załatwić sprawę w urzędzie za pomocą środków komunikacji elektronicznej, nie będzie już potrzebowała podpisu elektronicznego – będzie mogła to zrobić, korzystając z tzw. profilu zaufanego na platformie ePUAP.
Aby stać się użytkownikiem profilu, trzeba założyć konto na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl i wypełnić tam wniosek o założenie profilu. Potem wystarczy wizyta w Urzędzie Miejskim w Libiążu, gdzie należy zweryfikować swój profil. Należy to zrobić osobiście, z dowodem tożsamości.
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ESP Urzędu na platformie ePUAP:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Chcesz załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim?
Kliknij w odpowiednią kategorię, dowiadując się, jak i gdzie możesz to zrobić:
- Oświata
- Działalność gospodarcza, licencje na taksówkę, sprzedaż alkoholu
- Dowody osobiste
- Ewidencja ludności – meldunek, rejestr wyborców, wyjazd za granicę
- Urząd Stanu Cywilnego – akty urodzenia/zgonu, małżeństwo, zmiana nazwiska
- Nieruchomości i planowanie – dzierżawa, użytkowanie wieczyste, sprzedaż i wykup gruntów, numery porządkowe, rozgraniczenia i podziały, dokumentacja archiwalna AWZ, warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, zaświadczenia o przeznaczeniu terenu
- Drogi, Gospodarka Komunalna – ogrodzenia, zjazdy, ogranizacja ruchu, ingerencja w pasy ruchu.
- Środowisko – zanieczyszczenia, wycinka, uprawy, zwierzęta, wywóz azbestu
- Ośrodek Pomocy Społecznej – zasiłki, zapomoga, opieka
- Deklaracje na podatek od nieruchomości, rolny, leśny, środków transportu, o wysokości dochodów
Inne:
- Wniosek o naprawienie szkody w budynkach lub budowlach wynikłych na skutek robót górniczych
Pobierz załącznik (32 KiB) - Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Pobierz załącznik (0.1 MiB)
- Petycje (zobacz)
- Informacja dla osób niepełnosprawnych Pobierz załącznik (0.9 MiB)
Komunikacja z Urzędem Miejskim w Libiążu możliwa jest w sposób tradycyjny (papierowy, fax) i elektroniczny (mail, E-PUAP, płyta DVD lub CD). Dodatkowo dla jednostek organizacyjnych gminy kontakt z Urzędem funkcjonuje poprzez system EZD.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
2. Dokumenty należy dostarczyć do urzędu w dni powszednie w godzinach pracy urzędu:
w poniedziałek w godz. 7:00 – 16:00,
od wtorek – czwartek w godz. 7:00 – 15:00,
w piątek w godz. 7:00 – 14:00
Rejestracja dokumentów odbywa się w Biurze Podawczym mieszczącym się w pokoju nr 1 na parterze przy ul. Działkowej 1 w Libiążu.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP